СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЛІЦЕЮ

у 2015 – 2016 н.р.

Стратегія Кременчуцького ліцею №11 спрямована на забезпечення підвищення якості освітніх послуг з урахуванням демографічної ситуації відповідно до вимог суспільства, стану соціально-економічного розвитку, запиту громадян, потреб держави та міста.

Робота педагогічного колективу була спрямована на забезпечення функціонування навчального закладу 2015-2016 навчальному році на реалізацію стратегічних завдань , які випливають із закону України «Про освіту», конституцію загальної середньої освіти , обласної комплексної програми розвитку освітньої галузі Полтавської області, програми перспективного розвитку «Освіта Кременчука».
Протягом 2009-2015 років ліцей здійснював експериментальну діяльність, у ході якої дослідження були узагальнені та окреслені завдання для роботі ліцею над проблемою «Формування лідерської компетентності учня та вчителя для життя в інноваційному суспільстві». Реалізація завдань дослідження у логічній послідовності продовжувала відбуватися протягом 2015-2016 років.
Колектив ліцею продовжив дослідно-експериментальну роботу з теми «науково-методичні заходи впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів.

У ліцеї №11 здійснювалася адресна підтримка обдарованих дітей, отримали її  двоє учнів: Сиротенко Юлія (7-Б клас) та Валікова Дар’я (3-А клас). На ліцейному святі «Честі» учні-переможці олімпіад і конкурсів нагороджені грошовими преміями та подарунками за рахунок благодійного фонду «Ліцей».

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ

На початок навчального року в закладі навчалося 876 учнів, із них 466 дівчат, що становить 53,2 % від загальної кількості. Укомплектовано 30 класів із середньою наповнюваністю 27,9 учні (у минулому навчальному році середня наповнюваність складала 27,7 учнів). Охоплено навчанням 100 % учнів. На всіх дітей, які з різних причин продовжують навчання за межами нашого закладу, своєчасно оформлені відповідні документи. На кінець 2015-2016 навчального року (станом на 30.05.2016 року) мережа складає 860 учнів.

На контролі соціального педагога ліцею в 2015-2016 н. р. знаходяться діти пільгових категорій: діти позбавлені батьківського піклування - 1, діти з малозабезпечених родин 8 (8 сімей), діти-чорнобильці – 12, діти з багатодітних сімей – 33 (20 сімей), діти-інваліди – 8, неповні сім’ї – 26 (діти матерів одиначок – 16, напівсироти – 10) діти, які виховуються в сім’ях учасників бойових дій – 3, діти, які виховуються в сім’ях внутрішньо переміщених осіб – 11, діти, батьки яких безпосередньо беруть участь в АТО – 10. З метою соціального захисту дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування ліцей закуповує таким дітям шкільну або спортивну форму. Також учнів пільгових категорій було забезпечено запрошеннями на міську новорічну ялинку. Створені соціальні паспорти класів та загальний соціальний паспорт ліцею. Дитині, яка залишилась без без батьківського піклування, дітям з малозабезпечених родин та дітям, батьки яких безпосередньо беруть участь в АТО – протягом року надавалося безкоштовне харчування (відповідно до довідок, заяв від батьків, та наказу по ліцею).

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Результати навченості учнів за 2015 – 2016 навчальні роки, високий рівень мають 74 учнів ліцею (8,6 % від загальної кількості атестованих учнів), достатній рівень 322 учні (37,4 %), початковий – 0 учнів.

Як свідчать результати контрольних робіт, рівень навчальних досягнень учнів відповідає навчальному стандарту освіти та ліцейному стандарту, середній бал навченості по ліцею склав – 7,47 бали, що на 0,25 бали вищий за показник I семестру 2015-2016 навчального року.

Слід відзначити високий достатній рівень знань учнів з інформатики ( Робота С.Ю.), біології ( Купрієнко Т.О., Лебедєва М.О.), історії та правознавства ( Дудка Л.Г., Щурик Н.В.).
На міському етапі Всеукраїнських олімпіад учні ліцею в 2015-2016 н.р. посіли 45 призових місць, із них: І місць - 12 учнів; ІІ місць – 11 учнів; ІІІ місць – 22 учні, що на 13 призерів більше, ніж у минулому році.

У 2014-2015 посіли 32 призові місця, що становить 56,1 % від загальної кількості учасників; У 2013-2014 – 34): І м. – 5 учнів, що становить 8,7 % від загальної кількості учасників - (у 2013-2014 – 6), ІІ м. – 12 учнів (21,05 %) (у 2013-2014 – 6), ІІІ м. – 15 учнів (26,3 %) – ( у 2013-2014 – 22).
Результати участі в ІІ етапі засвідчують, що в навчальному закладі в цілому ведеться достатня робота з обдарованими дітьми, але варто звернути увагу на підвищення кількісно-якісного показника результативності.

Високі результати учнів з олімпіади з української мови та літератури ( 5 призових місць, із них три перших, одне друге і третє). Це найвищий показник результативності кафедри. Покращилися результати з математики, інформатики. У цьому році з усіх предметів є призові місця.

54,1 % педагогів середньої та старшої ланки ліцею результативно підготували дітей до олімпіад. Найвищу результативність роботи з обдарованими дітьми показали такі учителі ліцею: перші місця посіли учні Медведенко Н.Г., Садовнича С.А., Дудка Л.Г., Макаревич В.С., роботи С.Ю., Мищенко Т.А., Білаш А.О., Щурик Н.В., Омельченко Л.І.

На обласному етапі 9 призерів: І м. – 1, ІІ м. – 2, ІІІ м. – 6 (у 2014-2015 – 8 призових місць ІІ – 2, ІІІ – 6.) ; ( у 2013-2014 н.р. – 6): Один лауреат Всеукраїнської олімпіади з астрономії ( Яжевський  Олексій 10-А).
Показники участі учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах із базових дисциплін свідчать про високий рівень роботи з обдарованими дітьми вчителів ліцею: Медведенко Н.Г., Мищенко Т.А., Купрієнко Т.О., Дудки Л.Г., Садовничої С.А., Щурик Н.В., Макаревича В.С.

Нагородження переможців предметних олімпіад на ліцейному святі честі
Наші переможці міських та обласних етапів предметних олімпіад

Протягом року діяла програма «Обдаровані діти». Співпраця учнів та вчителів-наставників здійснювалась за індивідуальними планами. У цьому розі 23 учні стали призерами наукового товариства «Пошук» на міському етапі. 11- на обласному, 1 – лауреат Всеукраїнського етапу з біології Середа Є. 11 клас).
2014 -2015 : 26 учнів – членів наукового товариства «Пошук» стали призерами міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт.
15 ліцеїстів стали призерами обласного етапу:

2015-2016 н.р. 2014-2015 н.р. 2013-2014.р.
І м. – 1 І м. - 5 І м. – 6
ІІ м. – 7 ІІ м. – 4 ІІ м. – 3
ІІІ м. – 2 ІІІ м. – 6 ІІІ м. – 9

Учень 11 класу Середа Євгеній став лауреатом на ІІІ (заключному) етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту МАН ( секція- медицина).

Таким чином, найвищу результативність роботи з обдарованими учнями щодо здійснення науково-дослідницької роботи показали вчителі: Купрієнко Т.О., Мищенко Т.А., Омельченко Л.І., Меньшеніна Г.В., Заяц Н.Д., Перепелиця Н.І., Лактіонов Ю.Г., Садовнича С.А., Дудка Л.Г.

У 2015-2016 н.р. педагогічний колектив ліцею з питань виховної роботи працював згідно нормативних документів «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді», обласної Концепції виховної діяльності навчальних закладів Полтавської області на 2015-2020 роки.

У 2015-2016 навчальному році велика увага наділяється патріотичному вихованню і була присвячена проведення АТО на сході країни, 71- річниці  Перемоги у Великій Вітчизняній війні, річниці незалежності України, роковин з дня народження Т.Г. Шевченка. В ліцеї проводилися концерти, уроки мужності, зустріч з волонтерами, бібліотечні уроки, випускалися стіннівки.

В конкурсах, які оцінювались департаментом управління освіти, вихованці ліцею неодмінно займали призові місця:

  • ІІ місце команди «КМТС» на міському етапі конкурсі команд КВК.
  • ІІ місце команди «ГУД ЛАЙФ» у міському конкурсі «Молодь обирає здоров’я», участь у обласному етапі конкурсу в м. Полтаві.